sobota, 14. december 2013

December lights.


Christmas spirit is pretty much already in the town but somehow I don't feel it at all. Blame 
it on the fact that I'm too busy to breathe. But still- it's nice to eat home made cookies 
for breakfast and making plans for the up coming holidays. :) + In case you're looking for that 
one great thing for someone special... I made a mini girly list with the cute christmas gift ideas. 
Should I made another with name "gifts for boys" as well? :)  XXX, wishing you a great day!
***

Trenutno sem v pričakovanju juter brez zvonjenja budilke, filmskih maratonov in sprehodov 
v neznano...  Rabim mini time out, da se na novo sestavim. Čas brez tipkovnice, sestankov, 
brzenja sem in tja ter posedanja v knjižnici... Še 10 dniii! :) Kako pa vi preživljate svoj december? :)



14 komentarjev:

  1. Zanima me, katero pecivo je na 3 sliki levo? In upam, da boš 10 dni maksimalno uživala in jih predvsem preživela tako kot si sama želiš :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Taki sladki zaviti piškoti so- zelo zelo yummy, mislim da iz Hoferja :). Drugače pa hvala & enako. :)

      Izbriši
  2. December for president :D!
    Super kolažek <3.

    xx

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. haha ane! :) me veseli da ti je všeč :):)

      Izbriši
  3. Ful lepe slikce! Tisto kapico s cofkom bi pa takoj imela, ful so mi luškane :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jst tuuud, sm trenutno lih v procesu iskanja "idealne". :)

      Izbriši
  4. Joj, kok lepe fotke spet, sam strmela sem nekaj minut :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepe slikice :) Drugače pa sem tudi jaz v pričakovanju.. in sicer petka :) Da se končno malo izklopim in na novo zaženem, pa čeprav za kratek čas, ker nam seveda na faxu morajo naložit delo tudi med "počitnicami" :\

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) in oh ja- vrjamem, jaz tud krvavo potrebujem malo časa na "off", pomoje ga kar vsi. :)

      Izbriši
  6. Beautiful pictures, everything you need for the winter Christmas time. Love the statement necklace and the food looks delicious!

    http://www.mursway.com/

    OdgovoriIzbriši
  7. How beautiful! Love the Necklace :)
    follow new ,mind follow back?

    big Hugs <3

    OdgovoriIzbriši

You might also like:

more posts...