Why Blogging Matters?

04:17 Maja 22 Comments

Since I'm part of this Cosmo-Wella "searching for a new blogger" kind of contest as one of the judges 
I was thinking about short post with name Why blogging matters? And well, here it is... Unfortunately 
just for my slovenian readers but better something than nothing, right? :) 
***
Prejšnji teden sem s strani ekipe projekta dobila prošnjo, da napišem par besed (nasvetov) na 
temo bloganja- o razlogih za pisanje, iskanju inspiracije, lovljenju momentov v 
objektiv, kombiniranju modnih kosov pred očmi javnosti,.. . Da mogoče malce opogumim 
dekleta, ki se še niso prijavila in ponudim boljši vpogled v delo tistim, ki so že uspešno 
izpolnile misijo. Uvodne misli ob začetku projektu pa najdete TULE.

Pravzaprav moram priznati, da se trenutno lovim v slepi ulici z imenom"Kaj pravzaprav 
napisati?". Še vedno so momenti, ko se sama pri sebi vprašam zakaj to sploh počnem, 
zaspana jutra brez kančka inspiracije za pisanje in kratkotrajna nezmožnost rednega 
objavljanja zaradi malega milijona drugih obveznosti. V  idealnem scenariju ustvarjanja 
"Le perfect" priljubljenega bloga bi vsak dan objavila vsaj eno kombinacijo božanskega 
"stajlinga", pošiljke znanih modnih oblikovalcev bi kot po tekočem traku romale v mojo 
omaro, med hektičnimi odmori tednov mode po vseh odmevnih svetovnih prestolnicah bi
 pila cappuccino s Kayture & The Blonde Salad ter instagramirala svoje oh-tako-zelo 
božansko življenje... "Studded" Valentinovi  čeveljci bi našli prostor v vsakodnevnih "casual" 
kombinacijah in ena iz med petih torbic Chanel bi mi bila vedno pri roki, da jo odpeljem na 
mini sprehod po mestu. Pa je to res to, moje tihe sanje?


Pravzaprav ne. Na trenutke se besedna zveza "world-famous-blogger"  resda sliši več kot 
čudovito in sanjsko. Diši po potovanjih po vsem svetu, spoznavanju znamenitih imen s sveta 
mode in udeleževanju bleščečih zabav. Priznam, majhen delček tega bi bila z velikim veseljem 
še vedno deležna tudi sama... Ampak v veliki večini sem srečna tam kjer sem- ustvarjam nekaj
kar me veseli, prepuščam se toku študentskega vsakdana in počasi korakam proti sferi z 
imenom"Prihodnost". Vedno znova se iskreno razveselim, ko me po naključju ustavi kako 
stylish dekle in mi pove da me bere. (In si mislim- Demn! Mene? ) Kar hočem povedati je da 
bloganje kaj hitro posvojiš kot način življenja- ne glede na branost in prepoznavnost 
postopoma postane delček tebe. In to dober. 

Mini nasveti & bonusi: 

* Pri bloganju se mi zdi pomembno, da pišeš o stvareh ki so ti blizu, ki te zanimajo, navdihujejo.
 Zdi se mi lepo, če avtor objavam doda osebno noto in ima svoj stil pisanja- vsekakor pa se je pa 
po mojem mnenju pametno izogibati preveč osebnih/čustvenih objav.

* Uspešen blog zagotovo zaznamuje svojevrsten stil in kreativnost, dobra kakovost 
fotografij ter struktura bloga, tekoč stil pisanja in ne nazadnje redno objavljanje.

Pomembna se mi zdi želja po kreativnosti in veselje do ustvarjanja in pisanja.

*Pozitivnih lastnosti bloga je zagotovo kar nekaj: ponudi se ti priložnost, da stopiš v stik z ljudmi, 
ki gojijo iste interese kot ti. Poleg tega se ti odpre marsikatera dobra priložnost za prihodnost.
 Bistvo pa je, da s svetom deliš svoj navdih in izpopolnjuješ sam sebe korak za korakom.


22 komentarjev:

  1. Super objava, me je zamikalo da ze koncno spiham prah s svojega bloga... :)

    OdgovoriIzbriši
  2. zelo fajn napisano, pa te tvoje fotke, ki jih objavljaš so tako čudovite vedno. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Nebi se mogla bolj strinjat s tabo :) Slike so pa kot vedno božanske :))

    OdgovoriIzbriši
  4. Ravno zato berem tvoj blog, ker je res nekaj posebnega. Dih jemajoče slike <3 in vse te besede, ki jih zapišeš v objavo.

    OdgovoriIzbriši
  5. Hah, jaz se tudi večkrat vprašam, če bi mi res bilo všeč bit svetovno znana blogerka. In pridem ponavadi do podobnega zaključka. Čeprav si del mene še vedno želi ;D

    OdgovoriIzbriši
  6. Super si to napisala, se zelo strinjam s teboj.

    OdgovoriIzbriši
  7. Super napisano pa prav najlepše fotke pri tebi najdem :D Zaupaj prosim kateri fotič uporabljaš?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Juj hvala :) Uporabljam pa Canon EOS 550D in sem res zadovoljna z njim :)

      Izbriši
    2. Hvala za info, bo treba it mal v akcijo ;)

      Izbriši
  8. Kok pa lepo napisano, straight to the point :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Res lepo napisano :) in prav vsakič ko pridem na tvoj blog si rečem, da bi bil že čas, da si tudi jaz počasi nabavim en spodoben fotoaparat. Fotografije so res pomemben del bloga.

    OdgovoriIzbriši