Soft lips & homemade macarons.

03:25 Maja 13 Comments

 "Do the best you can until you know better. Then when you know betterdo better."

I love to challenge myself and this month I have a pretty awesome idea in my head- 
homemade macarons!I never been "Jamie Oliver" kind of a person but hey- if you'll never 
try, you'll never know...Am I right? First of all- thanks to Nivea for the wonderful 
goodiebag; I am already obsessed with yummy raspberry & vanilla lip balm. <3 What 
about you girls, did you already try it out? I bet you fell in love with it... :)
***

Oktober v kovčku s seboj vedno pretihotapi nove izzive... Letos je enega iz med meni 
najljubših zapakiral v lepo belo "labello" vrečko.... V njej pa se je skupaj z enim iz med 
mojih ljubših jesenskih lepotnih produktov za nego ustnic skrival "Le perfect" komplet
 za peko macaronsov... Okus po Parizu sredi Ljubljane, sounds good to me! :) Po 
koledarčku že brskam za prvim prostim vikendom brez obveznosti, ki bo namenjen novim
 kuharskim dogodivščinam... Se že veselim! V bližnji prihodnosti objavim rezultate peke
 skupaj z odličnim receptom. :) * blowing raspberry & vanilla kisses in the air* 

13 komentarjev:

  1. Maja, že velikokrat sem hotela napisati, pa mi je enostavno ušlo iz glave: vse, vse pohvale tvojemu blogu, prebiram ga že kar nekaj časa in sem navdušena :) Nasploh si me navdušila z objavo o Fashion weeku, saj si iskreno povedala, kaj si misliš in rekla bobu bob.

    Sicer pa imaš čudovite outfite (vintage) in fotke, ob katerih se mi cedijo sline, pa tudi super bralni okus (Ljubezen traja 3 leta), hkrati pa se mi kljub fenomenalnemu stilu zdiš zelo prizemljena in odprta, kar pa si ne upam trditi za kakšne ostale slovenske blogerke. Skratka, čestitke, tvoj blog mi je boljši od katerekoli revije in sem navdušena tudi nad tem, da ga pišeš ne le v angleškem, ampak tudi slovenskem jeziku, bi bila pa zelo vesela, če bi bila še več objav. :)

    Btw, je v zadnji Elle objavljeno tvoje pismo? ;)

    Zgornje labelle so pa zakon, sama imam vanilijo, malino si bom pa tudi kupila, ko me pot zanese v najbližjo drogerijo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za začetek en velik HVALA! :) Mi tak pozitiven komentar res, res veliko pomeni in mi je vzpodbuda za pisanje ter ustvarjanje bloga v prihodnosti :) Za "konkretno" objavo o Fashion weeku je bil po dveh letih olepševanja že skrajni čas; me pa iskreno veseli sam odziv bralcev na to objavo in dejstvo, da je iskrenost še vedno med najbolj cenjenimi pri samem pisanju. :)

      V Elle se sicer ni znašlo moje pismo- nas je pa očitno več somišljenikov :D

      P.S. Obljubim da se bom potrudila s pogostejšimi objavami in pripravila kakšen super giveaway za tako krasne bralke ;) :)


      Izbriši
  2. O tole za macaronse je pa na mojem to buy listu že dolg časa! Nujno napiši ko sprobaš če je vredo nakupa :)) lepe slikce pa as usually <3 xx

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Luškan kopletek ful res; sporočim vse podrobnosti peke in oceno uporabnosti definitivno :) Pa hvala :)

      Izbriši
  3. Spet ena top objava kot vedno! Lip butter imam tudi jaz. Meni je osebno bolj všeč malina :)
    oh Macarons<3 najbolj kjut okusna slaščica! Nisem se jih še spravla delat, mogoče pa enkrat v prihodnosti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. juj hvala ti :):) Men sta oba carska; vsak po svoje :)
      drgač pa ja- seee strinjam! uber cute so, taka fotogenično okusna slaščica :):)

      Izbriši
  4. great post ! macarons are the best !! :D

    xx morena

    OdgovoriIzbriši
  5. oh this is such amazing parcel, isn't it? i wish i had it too <3 <3 <3 aw, i love nivea :) :*
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  6. woow, kok dobr goodie bag! se ga ne bi branila :P malinov lip butter je pa itak že stalnica pr men :) xx

    OdgovoriIzbriši
  7. To bi rabla moj brat pa njegova, ko sta mi za rostni dan delala makrone :D Kje se da drugače to dobit?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. res je uporabn kompletek :) drugače pa ne bi vedla- je bilo darilce; se pa zagotovo da kaj v tem smilu dobit tudi v Lj. :)

      Izbriši