Lovely October.

00:34 Maja 8 Comments

 The smell of rain, awesome days of art & fashion, new books, old friends, warm days &
 the sun on my back, coffee to go, passion... Thank you, October!

***
Oktober je bil v znamenju meseca oblikovanja, zanimivih predavanj, modnih revij, novih 
ljudi... Bil je mesec za uvod- uvod v neorganizirano upravljanje s časom, raztresena jutra, 
"deadline" roke oddaje in neprespane noči. In hkrati mesec, ki je presenetil s poletno sončnimi
 dopoldnevi, enormno količino navdiha za ustvarjanje in pogumom za korakanje po za zdaj še 
nepoznanih poteh. :)


 INSTAGRAM: @majadreamland          ***         Have a nice day! :) Lissie - Pursuit of Happiness

8 komentarjev:

  1. Zelo všečne fotke, moja najljubša pa je sigurno zadnja v predzadnji vrsti :) Te slikce Vsemu bom/o kos so mi noro simpatične!

    OdgovoriIzbriši
  2. Zdajle sem odkrila tvoj blog in sem čisto navdušena! Dobra kakovost slik,lepa in pozitivna punca,recept za super blog hehe:) a mi lahko zaupaš kater objektiv za fotoaparat uporablaš?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. juj hvala ti za tako lep komentar :):)

      Za fotografije pa uporabljam Canon 550d in objektiva, ki sta bila priložena aparatu. (podrobnejša predstavitev na linku: http://www.canon.co.uk/For_Home/Product_Finder/Cameras/Digital_SLR/EOS_550D/

      si pa nekoč v prihodnosti nameravam omislit 50mm objektiv- za še bolj dreamy fotke :)

      Izbriši
  3. Res eden boljših instagramov :)

    OdgovoriIzbriši