Pretty as hell: room decor.

01:00 Maja 11 Comments

I've always been crazy about home decoration... I guess it's all about the details- they make a big difference.
As you already know I'm moving into a new home in just a few days/weeks... My awesome blossom room 
is in the making and I can't wait to decorate my place just the way I always wanted to. So, there will be
 lots of B&W photos, fashion books, jewelery, vintage stuffs and other cool things... Wohhoo, I truuuuuly 
can't wait! P.s. This week I visited one of my most stylish friends  and we had a mini  "sleepover" dinner 
party. So much fun, that's all I can say! And ah, let's admit it- I fell in love with her room. Here are some 
sneak peeks of this dreamy place... My dears, let's get inspired! :):)
***

Pakiranje lastnega življenja v škatle. Ločevanje na pomembno in nepomembno. Odkritje
 starih kartic, listanje po albumih in tonah starih revij, brskanje po spominkih in vseh 
ostalih pomembno nepomembnih drobnarijah. Za mnoge iz med njih sem pozabila, da še
 obstajajo. Od mnogih se najverjetneje še vedno ne bom mogla ločiti... Neka banalna 
navezanost na predmete, ki brez zgodbe v ozadju sploh nimajo pomena. Polna soba 
oprijemljivih spominov. Dokazov, da se je vse skupaj dogajalo in da le ni vse samo v
 moji glavi. Dokazov, da živim. Na nek način vse to deluje kot dokaj uspešna 
očiščevalna terapija vsega balasta iz vsakdanjika... Prisilno odstranjevanje 
vsega nepotrebnega je včasih še kako dobrodošlo. 

Pogledi v zasebnost; v detajle osebnega prostora določenih ljudi so me vedno zanimali... 
Zdi se mi, da lahko ogromno povedo o človeku. Zadnje čase tekam sem in tja, se izgubljam
 v Ikeinih katalogih in shranjujem wehartit fotke. Za inspiracijo izpostavljam eno iz med 
meni prisrčno opremljenih sobic, ki je še kako živa in domačna. :) <3


Heart touching video & song... On replay: Rudimental- Waiting All Night

11 komentarjev:

  1. oooo fuuul dobro. <333

    jaz si pa ravnokar izdelujem omarico za lakce.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita sobica in zelo lušni detajli. Zanimivo mi je da je kombinirana z zlato. To vidiš res zelo malokrat.

    OdgovoriIzbriši
  3. Wauu! Čist hude slikce & soba ;)

    xo

    OdgovoriIzbriši
  4. these stuff are wonderful <3 <3 <3

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  5. Tista mizica ob postelji mi je takoj padla v oči, zelo lep kos pohištva!

    OdgovoriIzbriši
  6. great photos!
    nice blog too

    http://www.whatevereveramen.com/

    OdgovoriIzbriši