Viva la Lisboa!

11:19 Maja 23 Comments

“Why do you go away? So that you can come back. So that you can see the place you came from with
 new eyes and extra colors. And the people there see you differently, too. Coming back to where 
you started is not the same as never leaving.”

Here I am... Young, wild & most importantly- alive. My skin is tanned & my wallet is pretty much 
broke. So yes, I'm officially back from Portugal full of new memories. Lisbona is truly beautiful city and
I think I know why people say: "Who never saw Lisbon, never saw something good." :) Anyways- I do 
love traveling- I always was and if you ask me I always will... “I travel not to go anywhere, but to go.
I travel for travel's sake. The great affair is to move.” Well, his trip was quite funny- far away from 
perfect but still-unforgettable. In the end we always remember good times, bad things just fade away.
***
Neznano mesto, ki je po sedmih dneh postalo za vsaj deset odtenkov bolj domače... Ozke
 uličice imajo sedaj v moji glavi svoj cilj in niso več le skupek kamnitih kock. Poznam 
najlepše peščene plaže, okus po tradicionalnih slaščicah in vem kam se naslednjič odpravim
 preplesat poletne noči (če/ko) me pot spet zanese v Lizbono... Vedno je lepo dobiti 3D 
podobo nekega mesta; lastno izkušnjo & lastne spomine.  Čisto po naključju se je v času 
našega bivanja v Lizboni tam odvijal eden najbolj norih festivalov- Optimus alive- z  vsemi 
mojimi najljubšimi bendi kot so npr. Kings of Leon. Aaaa, call me lucky...No, na žalost sem 
sem za ta uber carski dogodek (tipično!!)  izvedela šele po našem prihodu tja in je bila 
zadeva z nakupom kart malce preveč tricky ampak Kingse sem pa le slišala v živo. <3
Priznam- me resnično zanima kakšen bo spisek bendov Optimusalive 2014- ker če bo vsaj 
približno tako dober se mi že sanja kje preživim naslednje festivalsko poletje...  :) 
Več o "must see & try" lokacijah pa v naslednjem postu... :) Kje se pa vi hladite to poletje?


“To travel is to live.” P.s. Neeew song, hell yeah! I L.O.V.E. this bend, truly. Kings of Leon- Supersoaker

23 komentarjev:

  1. Dobrodošla nazaj! :) Vidim, da ste uživale in fotografije so čudovite.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! :) Me veseli da so ti všeč :):)

      Izbriši
  2. Lisbona je že kar nekaj časa na seznamu mest, ki jih v življenju morem ogledat! Ti zelo zelo zelo zavidam in upam, da si uživala!

    xx

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. lepa je zelo, toplo priporočam:):)

      Izbriši
  3. I'm so glad you enjoyed visiting my city! Amazing pictures and outfits x

    talkingpickles.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you girl, and yes- your city is truly beautiful! :):) xx

      Izbriši
  4. od tebe je blo bolj pričakovat, da te privlačijo skandinavske države:) kakorkoli, Lizbona je zagotovo lepo mesto, se vidi tudi po fotkah.

    "malce preveč tricky"? sliši se, kot da je za tem ena dobra zgodba :)

    keep doing what you love to do, what makes you happy ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. haha oh ja vem- skandinavske države so na žalost še na mojem spisku potovalnih želja in jih spremljam bolj ali manj od daleč prek spleta itd ampak ne dvomim v to da mi bodo noro všeč ko jih nekoč obiščem :) Se mi zdijo pa deli Porugalske & Španije tud čudoviti, sploh za poletne dni pa možgančke na off :)

      mah lekcija naučena- pred potovanji se vedno pozanimajo če v tistem mestu potekajo kakšni dobri festivali in se temu primerno zorganiziraj; tale optimus alive je bil zame čisto presenečenje in se potem ni izšlo organizacijsko vse tko kot bi se lahko- ampak jaa, vem za drugič :):)

      True that, I will :)

      Izbriši
  5. Cudovite bozanske fotke. Bi jih kar gledala in gledala. :-). <3

    OdgovoriIzbriši
  6. Vidim da punce uživate!!!
    Čudovite počitnice, in še boljše slike ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Res super fotke! Portugalska je čudovita, vedno znova bi se vračala... <3

    xx

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! :) In ja- reees je, mam tud jaz občutek da se še vrnem <3

      Izbriši
  8. Super fotke! Naslednjič grem zraven, ok? :D

    Sandra - The Puzzle of Sandra's Life

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Juj hvala! Drugače pa seveda- ok ok :):)

      Izbriši
  9. waaww...ko si lepa na fotkah <3

    OdgovoriIzbriši
  10. Super fotke! Tudi jaz se za naslednjo leto povabljam kar sama :P

    OdgovoriIzbriši