Off to Portugal!!

09:47 Maja 17 Comments

pp
I'm so excited and i just cant hide it... Tanana! Bags are ready and I'm extra happy- Hello Portugal! :):):)
***
Preveč prtljage (spet), pričakovanja na vrhuncu in nasmeh do ušes... Končno gremooo! Have fun,
 se mogoče še kaj oglasim iz Lizbone. :):) xx Imagine Dragons - It's Time

17 komentarjev:

  1. Uzivaj na polno in prinesi cim vec slikic nazaj ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. let me know if you come to Algarve :)

    OdgovoriIzbriši
  3. love everything in this post!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Uživaj, pričakujemo nore fotkice :)!

    xx

    OdgovoriIzbriši
  5. Avtor je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši
  6. Hej Maja! Po kakšnem tednu sem spet sčekirala tvoj blog in ugotovila, da smo se spoznale na busu do Benetk (pa ves čas si se mi zdela znana, hihi). Upam, da uživate v Lizboni in keep up the good work with this blog, me really likey<3 Berlinski pozdrav, Nina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Heeei! joj kok krasno da taka simpatična punca bere moj blog, nadcarsko res :) mi smo ravno včeraj prispele domov- fino je blo, res lepo mesto pa ugotovila sem da se na Portugalskem odvija noro število res awesome festivalov tko da se definitivno še vrnem :):) Kako gre tebi v berlinu? Upam da vse po načrtih... :) Lepo bodi! :)

      Izbriši
    2. Hvala enako to o simpatičnosti!
      Kk lepo, da ste uživale Portugalsko, js si jo tudi ful želim videt pa it na kak festival kam ob morje. mmm<3 Tuki je super, nič se ne odvija po pričakovanjih, ampak to je v bistvu dobra stvar: Im sure, da se bo zgodilo še kej boljšega:DDD Anyways, mislim, da ti bo Berlin ful všeč, ful je materiala je za bloganje:P Js se bom zdj zares preselila in ostala vsj do februarja tuki, tako da lets drink a cup of coffee zusammen if u come here... Lepo poletje, yoyo

      Izbriši
    3. :):)
      Se splača it res- sploh te festivali mi delujejo nori-jst sm se na žalost mal prepozno pozanimala ampak naslednje leto če bo ta Optimus alive festival tok hud definitivno spet grem :)
      uuuuu- sliši se res pestro, you go girl- držim pesti da ti vse čim bolj rata, si res pogumna da si tkole spakirala pa šla- vsa čast ;)joj jst si Berlin res noro želim vidt, morm nujno splanirat trip tja- mam tud jaz močan občutek da bi mi bil všeč :) tko da ja- z največjim veseljem kava, upam da mi rata do februarja pridt dol :) good luck pa krasno poletje tudi tebi :):)

      Izbriši
    4. Hvala za pesti, js pa jih držim, da ti uspe prit sem asap. Pa ful se veselim novih objav na tvojem blogu, wiii. (Za kofi or anything, this is me:https://www.facebook.com/ninaovchjuck)

      Be good, xoxo

      Izbriši
    5. Suprca, sm te kr addala as a friend pa sva na vezici :):)

      Izbriši
  7. please upload your holiday picture in portugal ! I'd love to see your trip ! Must be so wonderful !

    Please visit my blog if you have time ;)

    xx
    Titany Shintamurti
    www.incaseyouresocurious.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. have fun sweetie <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši