Backstage: Katja Koselj jewellery project.

14:48 Maja 9 Comments

 For as long as I can remember, I always wanted to attend a fashion photo shooting...  And as they say- 
dreams can come true. This Week I had an amazing time as a backstage photographer on the set for 
Katja Koselj jewellery project. I was part of a super cool team & all I can say is- it was one of the best 
experiences so far.  I've learned a lot, meet very talented people and also had a chance to take a few 
fashion photos with the girls- oh sooo much to tell but more about that in my next post... :):) 
***

Dan, ki se je začel z vstajanjem ob pol petih zjutraj in končal s poznim prihodom domov. Pestre minute novih 
spoznanj, tekanja sem in tja po Rimskih Termah, fotkanje zakulisja, detajlov, deklet. Zgodba o pravljični 
rožnati irokezi, čudovitem unikatnem nakitu, paleti ličil raztresenih po razkošni postelji in tihih pričakovanjih. 
Hotelska soba, ki se je spremenila v čarobno deželico preobrazbe in navdiha. In naša ekipa, ki je sanjam 
dopustila da postanejo resničnost. Od zore do mraka je razmeroma kratka doba... Ampak jaz sem se v 
enem samem dnevu naučila  neopisljivo veliko. O raznovrstnosti ličenja, stiliranju, igranju s svetlobo in tem, 
da se je vredno zadovoljiti le z najboljšim. Ker manj ne šteje. Dobila sem krasen vpogled v to, kako vse 
skupaj poteka in koliko truda je treba vložiti da svetu lahko pokažeš fotografijo, ki jemlje dih. Katja se je v 
organizaciji in izboru ekipe več kot odlično odrezala in iskreno lahko priznam, da sem vesela & ponosna, da 
sem bila del tako odlično izpeljanega projekta. Vam v bližnji prihodnosti pokažem kako sem 6 finalistk 
izbora Postani obraz nakita Katje Koselj ujela v svoj objektiv... Do takrat pa delček "backstaga". ;)


p.s. Od danes naprej me najdete tudi na novem blogcu z naslovom V kraljestvu nakita

Ne gre le še za en blog- gre za virtualno pravljico resničnosti, ki vam bo nudila neposreden vpogled v to, 
kako oblikovalka preživlja svoj prosti čas, kje išče navdih, kako se kolekcije razvijajo in izpopolnjujejo... 
Objavljeni bodo utrinki delavnic, modnih snemanj in še in še. Torej drage dame in gospodje, dobrodošli 
v kraljestvu nakita! :):)

9 komentarjev:

  1. Kok HUDEEEEE fotkeeeeeeeeeee *.* oooo <3

    OdgovoriIzbriši
  2. noro dobre fotke. tista pikčasta srajčka je božanska. :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Nice blog, beautiful photos! <3
    http://mindsrunninginreverse.blogspot.fi/

    OdgovoriIzbriši
  4. kjut! :D pa Maja, totalna povezanost, jst mam identično fotko iz lifta :))

    OdgovoriIzbriši