A little party never killed nobody...

13:27 Maja 16 Comments

You can't buy happiness but you can buy a Chanel lipstick. And that's kind of the same thing. I know, 
I know- sounds pathetic as hell... But when it comes to a perfume in a cute bottle or a truly awesome shade
 of  lipstick I'm sold. Yup, guilty as charged. Right below you can see my favorite duo for long hot days &
sleepless nights- this Summer I'll smell like Miss Dior and kiss like Coco Chanel. Not bad at all! :)
***
Ljudje smo po duši nabiralci. V večini zavedno ali nezavedno zbiramo in kopičimo stvari, ki so nas 
tako ali drugače zaznamovale. Razstavljamo jih na police, skrivamo v predale, hranimo v albume in
v srce. Pa moja mala skrivnost? To, da zbiram prazne stekleničke parfumov. Te mali, še vedno dišeči 
predmeti različnih oblik vsebujejo toliko spominov... Na določeno obdobje, trenutek, besede.

 

Hello, hello sleepless nights... Fergie - A little party never killed nobody

16 komentarjev:

  1. Sva že dve :). Jaz imam še čudno obsesijo, da zbiram škatljice od izdelkov...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. oh ja, tud to ma svoj prostor- če so pa tok lepe škatlce <3

      Izbriši
  2. iii super oobsesijo imaš. :)
    jaz imam butasto navado, da zbiram etikete oblačil. različne. bershka, promod, zara... :)

    OdgovoriIzbriši
  3. I love that perfume :) I think little luxuries definitely cheer us up! x

    OdgovoriIzbriši
  4. Chanel in YSL šminke - how could a girl resist!
    p.s. Sem prebrala, da grem na Portugalsko! Js tudi, naslednji torek! Kam pa greš? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. aneee, tok lepe da je nemogoče rečt ne :):)
      jaaa juhej, jaz grem šele čez 18 dni in sicer v Lizbono pa nameravamo potem še v Porto pokukat in malo naokoli. :)Kaj pa ti? Se priporočam za kake predloge kaj se splača pogledat ko prideš nazaj! :)

      Izbriši
    2. Ooo super! :) Js grem v Lizbono, Setubal pa se kam mogoce... Baje imajo najboljsi nightlife hehe. OK :D

      Izbriši
    3. Ful dobro, jaaa to glede nightlifa sm pa tud že jaz slišala ja- we'll see- upam da se ne motijo haha :D

      Izbriši
  5. I would love to own both of these items! Awesome! :)

    callmemaddie.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. ah, zbiranje stvari. kopičijo se in kopičijo, človek ne ve več, kam bi z njimi, čeprav so načeloma neuporabne. neko naše prekletstvo :P
    tudi jaz zbiram stekleničke svojih parfumov. neverjetno, kako s parfumi lahko podoživimo pretekle trenutke. zanimivo, kako nas vonji vedno bolj pristno spomnejo na nekaj, kakor karkoli drugega. Sploh vonji parfumov. ok, tudi klasike - vonj po snegu, morju, pomladi,.. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja se čist strinjam, take neuporabne drobnarije so ampak kar ne morem mimo tega :) jaz tudi prek parfumov vedno podoživim ogromno spominov, pomoje gre za "Prustov" nezavedni spomin :):)

      Izbriši
  7. kako zanimivo, jaz sem ista<3 te prazne stekleničke res zbujajo toooliiko spominov+ene stekleničke so tako lepih oblik, da jih že zaradi tega ne bi mogla zavreči. :))
    jaz še poleg stekleničk od parfumov navadno zbiram tudi njihove škatlice.. nekak se ne morem ločiti od njih.. vsaka je na svoj način posebna in edinstvena<3 :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. oh ja- se strinjam, določene stekleničke so božanske- prava paša za oči :) škatlice so pa tud zgodba zase :):)

      Izbriši