How to style: Maxi skirt.

06:42 Maja 7 Comments

maxiii

Well, well, well...  Look what we have here! A brand new "how to style post". It's all about my truly hugeeee
fashion crush this Summer... It's all about maxi skirts. :) :) <3
***
Maksi krilo. Modni multipraktik ali bolje rečeno- moja rešilna bilka v poletnih "whattowear" treutkih. 
Okronana je s srebrom- na častnem drugem mestu, takoj za LBD ali vsem dobro znano večno zmagovalko-
 malo črno oblekico. Všeč mi je, ker gre za neprecenljivo kameleonski kos garderobe-  z Allstarkami in 
velikimi klobuki oblikuje tak zelo "šik" urbani slog, ki se v kombinaciji z masivnim nakitom, rdečo šminko in 
visokimi petami prelevi v glamurozni videz rdeče preproge. Več pa si lahko preberete TUKAJ - v članku 
Modni izziv: štiri blogerke in maksi krilo, ki je bil ojavljen na planetsiol.net. :) 


Literally obsessed with this song lately... Mumford and Sons - Little Lion Man

7 komentarjev:

  1. Hey,
    great post and beautiful maxiskirt variations.
    Love it.
    Love
    Tabea

    http://wolkedrei.blogspot.de/

    OdgovoriIzbriši
  2. Fajne ideje...ravno razmišljam o nakupu ene take oblekce.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zakon, maxi FTW :)! Kombinacije bi pa kr zdej v moji omari, prosim. Hvala. ;)

    xx

    OdgovoriIzbriši
  4. Ful dobr. Zaradi te objave, bo moja denarnica trpela, saj sem si zdaj v glavo vbila, da nujno rabim maxi skirt :D

    OdgovoriIzbriši
  5. in love with maxi skirts!great post!

    OdgovoriIzbriši