A hospital for souls...

03:04 Maja 10 Comments

The "be-happy" formula is quite simple when the Summer comes around: just give me bright Sun,
 endless blue Sea, yummy "gelato" & I'll give you the biggest smile. + Mini getaway can make my life 
even sweeter = adventure's around every corner.
***
Sprašujem se, če bi morje zame izgubilo ta svoj veliki čar, če bi živela nekje ob obali? Verjetno da. Ker 
bi postalo samoumevno in saj veste- kjer se začne ta standardni sindrom famozno navdušenje potihem 
izgine in nikoli več se ti ne zgodi, da pozabiš dihati ob pogledu na nekaj ali nekoga. Ker je vedno tukaj in 
tam, zate. Preveč dosegljivo da bi bilo še naprej zanimivo? Mogoče. Zato se veselim vseh teh "happy-
to-death" spominov, ki delajo dneve unikatne in ločijo sekunde od dni. Close your eyes. Feel the ocean 
where passion lies... 


Parapapa one of the best songs ever...  The wannadies - you and me song

10 komentarjev:

  1. prva fotka: čarobna
    prvo dejstvo: taka srajčka je pristala na moji wish listi. :D

    like the blog. xoxo

    OdgovoriIzbriši
  2. kok pa awesome fotke! pa komad je topsi ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. jap se čist strinjam s tabo... in joj fotke so spet čudovite! <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Ma najlepše fotke kot vedno*

    OdgovoriIzbriši
  5. Hej Hej. Prelepe fotke iz Cinque terre! Konec avgusta se odpravljam tja. Sicer na voden dvodnevni izlet. Je fajn? Si je kaj posebnega treba ogledat? :) Izgleda božansko :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Tudi mene zanima to vprašanje: Če bi mi morje bilo še zanimivo, če bi živela ob njem? Res dobro vprašanje in mislim, da si prav odgovorila. Super fotke!

    OdgovoriIzbriši