Guess who's on INSTAGRAM?

12:01 Maja 6 Comments

Yup, it's meee- the girl with the head in the clouds. One very loud "Nice-to-meet-yaa!" to the world in 
filters... The more and more popular world of yummy food, pretty little things & stolen moments. 
Njah, I'm alost ashamed to admit that but... I'm freakin' lovin' it! I'm a kid of moderen generation, 
blame it on that. Instagram is soooo much fun & from now on you can follow me on my daily life 
journey by the nickname @majadreamland
***
Home sweet home. Moje potepanje po Italiji je zaključeno in stotine slik na spominski kartici aparata 
čaka name, da jih pretvorim v objave... Take pisane- s priokusom besed kot so "gelato", "grazie mile" &  
"che bello". Obeta se torej množica objav italjanskega temperamenta in Chinque Terre lahko z eno 
besedo opišem kot pravljične... Kakorkoli- vedno znova strastno zatrjujem kako zeloooo sovražim 
"predalčkanje" in zdaj sem (oh, kako zelo ironično!!)  popolnoma podlegla "kvadratkanju"... Kvadratkanju
 svojega vsakdana... Skozi mobilni objektiv navdušeno lovim še tako banalne momente in jih v retro 
odtenkih shranjujem na svoj virtualni spominski zid. Pa vi, vas je ta trendi aplikacija že zasvojila? :):)


New music for my darling; the loverboy: mr. Ipod... Santogold - I'm a lady

6 komentarjev:

  1. končno Maja, sem se že spraševala kje se že potepaš, da te ni na Instagramu :D

    OdgovoriIzbriši
  2. great! would you like to follow each other in gfc and bloglovin? let me know!

    OdgovoriIzbriši
  3. Uuu, končno! Grem takoj follow kliknit. Jaz sem čist zasvojena z Instagramom. :D

    Sandra - The Puzzle of Sandra's Life

    OdgovoriIzbriši
  4. Maja, te že spremljam (: Zdaj pa hitro grem brat druge objave, da vidim vse tiste dih jemajoče, pravljične, italijansko obarvane fotke in tebe na njih. Tak.!

    OdgovoriIzbriši