Funny how a melody sounds like a memory...

12:31 Maja 35 Comments

"Fashion is not something that exists in dresses only. Fashion is in the sky, in the street, 
fashion has to do with ideas, the way we live, what is happening." - Coco Chanel

So, you'll probably ask me: "Why this quote? What's going on right now?" And the hint is...Philips
Fashion Week, obviously. The most "oh & ah" fashion event in Slovenia... But well, the thing is that
this time I don't feel like a part of it. At all. So many things to do, so little time. And oh crap, I admit-
 I just didn't have energy to: a) kindly write a few lines for my press b) figured out what to wear c)
 play this weird slovenian game "I'm-so-important-look-at-me". I'm a shitty "fashion blogger, I know-
excusez moi my mon cherie... Here are just some random photos this time, nothing special. Enjoy! :):)
***
Zadnje čase skrbno varčujem z energijo... Moje telo več kot očitno nujno (!!) potrebuje "ritualne" 
spomladanske žarke za normalen zagon in gladovno stavka z neprestano zaspanostjo... Ki-tako čisto 
mimogrede- na trenutke meji že na kronično utrujenost.  Po zraku z rokami lovim nevidne delce 
energije, v obliki naravnih sadnih sokov spijem decilitre vitaminov na dan in se igram z barvami. Pa stili.
 Danes me najdete z urbano čepico na glavi, spet jutri v vintage obleki iz 60. Malce se še iščem... Ali pa 
preprosto taka sem. Spremenljiva in nihajoča kot aprilsko vreme. Hah. Kakorkoli- kot sem že napisala... 
Letos ne bo nič z mojim blogerskim poročanjem o slovenskem tednu mode... Dejstvo je, da me je malce 
že minilo tisto prvinsko začetno navdušenje in da na tokratni pisti močno pogrešam imena nekaterih 
svojih najljubših dizajnerjev (Rocco, Šušnjara, Garevski, Faganel...) Me je pa Alice Bossman po
 kratkem pregledu dosedanjih fotografij revij navdušila. Je pa res, da ima spremljanje modnih revij v živo 
nek svoj čar in me bo prej ali slej spet zamikalo da primem v roke aparat, prepustim hitre prste 
tipkovnici in napišem kakšno mini reportažo... Pa vi? Spremljate kaj slovensko modno sceno? :)

P.s. Res,res HVALA za vse spodbudne & prijazne komentarje pod giveaway objavo- niste mi 
polepšale samo dneva ampak kar cel mesec. ;) Se beremo, xx

35 komentarjev:

  1. Odgovori
    1. Oh, means a lot- od Evice še dvakrat več! Hvala. <3 :):)

      Izbriši
  2. Joj punca, veš da smo vse na istem? To zimsko vreme in vzdušje se že predolgo vleče. Ni več ostalo ne barve od prejšnjega poletja, ne energije, nova pa kar noče in noče priti. Zgleda je pa tudi tako obdobje saj se kar vsi po vrsti vrtimo v nekem začaranem krogu in se dnevno skušamo priplaziti nazaj na površje. Včasih uspe bolj, včasih manj, a jaz verjamem, da bodo prvi sončni žarki (ki UPAM DA PRIDEJO ČIMPREJ) rešili težave :)
    Želim ti lep večer in čimveč pozitivne energije
    Pa kot vedno super fotke, lepo napisano **

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha je res, take meglice smo :) AMPAK... počasi, počasi se začenja maraton sončka- dans je blo že krasno. :):) In hvala za tak čudovit komentar, kar pogreje**

      Izbriši
  3. Haha, super post, prav nasmejala si me s tako iskrenostjo:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Oh, se strinjam s tabo :) .... Glede FWLJ pa tudi nisem neka navdušenka...itak imam tak bolj umirjen stil, nič posebnega, da mi tista ekstravaganca prav bode v oči in mi je v bistvu prav smešno, kaj ljudje vse namečejo nase (govorim za obiskovalce FWLJ hehe)... glede modnih oblikovalcev pa ne vem.... kar je meni všeč je itak pomoje za dizajnerja žalitev, ker je preveč "normalno" :) haha...

    aja PS: zelo lepe fotke...pomoje bom to na tvojem blogu še 100000x ponovila :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mah kaj pa vem- jaz sem tud precej v mejah normale kar se tiče modnega ekstremizna, priznam :D Pa hvalaaaa, je res lepo to slišat! :) xx

      Izbriši
  5. Love that quote! I'll keep it on my mind! And what a beautiful pictures! :-)

    Kisses!

    OdgovoriIzbriši
  6. amazing pics :) x

    http://dear-marilyn-21.blogspot.pt/

    OdgovoriIzbriši
  7. Thanks for your lovely comment!
    I love that quote so much! And you look so amazing as always, I love your outfit and these pictures. :) xx

    http://day-dreameer.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. super fotke in super napisano. :D
    sva že dve, ki imata ''kronično utrujenost''. no mene je imelo, dokler včeraj ni posijalo sonce. zdaj sem pa kot bi spila cele litre redbula ali kave. Kar razganja me. :D

    bo minilo in to hitro. ;)

    xoxo, Nina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. tudi v Lj. je bil danes sonček in je vrelo od pozitive, se takoj pozna na energiji :):)

      Izbriši
  9. Hi! very cool it!
    If you want we can follow each other. Just to add to my friends and I will come back to you!
    lengilochka.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  10. you look so amazing, just like always! i can't stop looking at these photos - you are amazing!
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thanks Katie, you're way too lovely ;) xx

      Izbriši
  11. That color is so bold and stunning on you! I love that it matches the lip!

    -Mia
    www.msmiamaree.com

    OdgovoriIzbriši
  12. Mislim da te ful razumem z to utrujenostjo in predvsem z tem nezanimanjem zvezi z našimi fashion dnevi. Sem mislila, kako bom na dan v živo spremljala, pa pol nisem ali sem delala ali pa je računalnik štekal in mi skušal povedati, da tega pa res ne rabim gledat in potem sem kliknila X in rekla sama sebi: Okej bom kasneje malo slikice prečikirala. Pa se mi sploh ni dalo, zdaj pa bo že skoraj teden mimo in sploh nevem kaj se je dogajalo na pisti v LJ. Pa tudi me ne zanima več.. (:

    OdgovoriIzbriši