Blog you dreams...

02:07 Maja 19 Comments

"Just keep moving forward and don't give a shit what anybody thinks. Do what you have to 
do, for you." Well said,  Mr. Johnny Depp. We are dancing in circles, caring & worrying way too
much... First step to happiness: respect yourself ,love what you do, trust your talent & fallow your
dreams no matter what others say. Believe me, it's easier to have regrets about not doing what people
said that regretting not doing what your heart led you to do...
***

Vedno sem na skrivaj občudovala ljudi, ki so z izrazito flegmatičnim pristopom pluli skozi življenje... 
"Who-cares" način razmišljanja mi nikoli ni bil pretirano blizu. Na žalost ali na srečo, to je sedaj 
vprašanje? Ampak hej- nobena stvar v življenju ni samo črno bela in hkrati z mojo precej visoko stopnjo
 empatije je prišlo tudi nekaj neljubih momentov obremenjevanja zaradi čisto nepomembnih stvari. Ali 
bolje rečeno- nepomembnih ljudi; negativnih stranskih igralcev v glavnem filmu- mojem vsakdanu. 
Dobrih dvajset let sem potrebovala, da sem spoznala, da ne glede na to kdo si in kaj delaš nikoli ne
 boš ugajal vsem.  Live life to express not to impress. ;)

(Wearing:Volcom cap (Obsešen shop), Zara skirt, H & M jumper, eBay necklace, Bershka bag,
 old jacket, Dr. Martens boots    Photos: the one & only, Nejc K.)

What I've had on replay lately... Justin Timberlake - Mirrors

19 komentarjev:

  1. wooh, kok dobre fotke in stajling! <3 in quote od Johnnyja - so true! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Jooj, to je pa prou moj stil vse :) Komad je tooooooooop in ga poslušam že 14 dni non stop :) Styling je top, napisano pa itak :* :* supercaa :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Kak si čudovita, ej! Pa res te je še bolj fajn brat, od kar pišeš tudi v slovenščini (:

    OdgovoriIzbriši
  4. ful dobro napisano in seveda imaš čisto prav. velikokrat se obremenjujemo z nepomembnimi stvarmi-ljudmi. :)

    xoxo, Nina

    OdgovoriIzbriši
  5. Super slikce! Drugače pa je res da ne moreš ugajati vsem in prej ko se to zaveš in nehat obremenjevat s tem boljše je. Js se držim tega da vse kar delam, delam zato ker osrečuje mene in mi je vseeno kaj si mislijo drugi. Vsak ima svojo pot. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Maja carka! Komplet!

    www.podezju.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Noro hude fotke in outfit!
    I like it a looooot! :D

    OdgovoriIzbriši
  8. Great words!!! Very true. Be who you are!! Your the one that matters most!! You look great too!! :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Popolnoma se strinjam s tabo, dobro si napisala! Ne splača se sikerat, počni kar te vesele zase in svojo srečo! Drugače pa super styling! xx

    OdgovoriIzbriši
  10. you look so stunning here! & you really remind me of this song *_* hell yes.
    anyway, i love this purse ! <3 it's perfect for blogger.

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  11. beautiful! would you like to follow each other? let me know!

    OdgovoriIzbriši
  12. So beautiful<3

    http://nekinovi-klinci.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  13. love your bag ;)
    amazing photos!
    xo I.

    OdgovoriIzbriši
  14. Love this outfit, i brought a snapback but im not so sure about it on me! Defiantly gave me some inspiration to try it again though.x

    http://indigogirl1.blogspot.co.uk/

    OdgovoriIzbriši