YSL lipstick: Shades of perfection.

00:26 Maja 17 Comments

This red YSL lipstick looks nothing less than perfect to me... I got it as a gift - thanks to my very special
friend who knows me even better than I know myself... Now I can finally move this "must have" piece of
makeup from my wishlist & smile in shades of perfection. Oh gosh, I admit...I'm guilty as charged-  it's
almost pathetic how much I love this lipstick.  Anyone interested in mini make-up tutorial on my blog?
 So last year or enough cool to do it? Well, be sure to tell me what you think... :)

Moja ljubezen do rdečega odtenka šmink na trenutke meji že na obsedenost... Vsako leto se nabere par 
novih "krasotic" in vsaka je po svoje drugačna. Vsaj zame. Mami vedno znova zavija z očmi in mi na veliko 
očita češ, da so vse enake ampak ah- ona res ne razume simbolnosti in fikcije rdeče šminke... Ko bom "velika"
 bom gospa z bisernimi uhani, ki koraka po svetu v dobro krojenih vintage kostimih in ima namesto ogromne 
omare čevljev dih jemajočo zalogo šmink... No ja, priznam- tudi zajetne zbirke čevljev se ne bi branila. :)


Now I'm off... #Morningcoffee. Enjoy your day! :) The naked in Famous - Young Blood

17 komentarjev:

  1. what a beautiful gift, it's such a gorgeous shade! xx

    OdgovoriIzbriši
  2. Divan<33



    http://nekinovi-klinci.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Amazing post and beautiful blog <3 please follow me back :*

    OdgovoriIzbriši
  4. uf res je popoln odtenek!! si jo mela danes ane? fuuul si bla lepa! <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. True that! :) pa juj, hvala- tudi ti...Le perfect poncho na vrhu nebotičnika ;)

      Izbriši
    2. haha zebl me je pa še vedno k pr norcih. tenkju bejb, upam d se u kratkem kj ujamemo za kj dalj kot žijo adijo =)
      Lepo bodi*

      Izbriši
    3. hahhaha I feel ya- tudi mene namreč, mal prehitevam s spomladansko garderobo :) In ja- nujno nujno čimprej :) Enako :*

      Izbriši
  5. Fabulous color! I would love to see it on :)

    http://magdov.blogspot.se

    OdgovoriIzbriši
  6. make-up tutorial, yes please :) res je zelozelo lepa šminkica in super prijateljica ;) xx

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala in ja- res je zelozelo najbolj krasna :):)

      Izbriši
  7. haha, si me nasmejala s to predstavo o gospe z veliko zbirko šmink :) In ja, tale je res krasna :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :):) haha še sama sebe ker si res v živo predstavljam :D

      Izbriši
  8. Jaz pa se te prav predstavljam s temi biserčki in z zalogo šmink, nekako bolj kot pa z zalogo čevljev :P

    OdgovoriIzbriši
  9. Oh, ja... še vedno na wishlistu. Tele šminkice so res prečudovite. Drugače pa, jaz te čisto razumem s telimi stotimi odtenki iste barve. Jaz sem takšna pri lakih... :D

    OdgovoriIzbriši
  10. Ah it's beautiful :)
    Lucia
    http://luciasloves.blogspot.co.uk
    x

    OdgovoriIzbriši