How to style: Black and white stripes.

01:44 Maja 7 Comments

Black- the color of the night. I'm a huge fan of this "evil" part of ying & yang- for me is black the color of 
elegance & class - it's a symbol for sophistication, wealth, mystery & style. Well, what about white? It's the 
color of angles & represent  purity mixed with simplicity. Fashion fact: black & white stripes are literally 
everywhere this season so darlings,make the most of it...This is one of Spring's hottest trends for sure! ;)

Črna in bela sta zame v vseh pogledih zelo simbolni barvi polni prepletov... Mogoče zato, ker sem že od 
nekdaj nagnjena k ekstremizmu in me tistih "50 odtenkov sive" vmes ravno ne gane... Sovražim dolgočasno 
ravne krivulje razpoloženja; raje letim na puhastih oblakih sreče in vsake toliko dobim povratno karto s 
pripisom "back to reality"- vstopno karto za trden pristanek na tla. Iz tega vidika mi je manija črno belih črt 
to sezono zelo blizu in ahh, v Zari sem že odkrila popolno spomladansko jakno. Pa šik črtasto obleko 
širokega kroja. In ja, poglejmo resnici v oči- še 34567856 drugih res čudovitih kosov, ki jih tako zelo 
"nujno" potrebujem. Precej znano, huh? :) Za tole objavo sem izbrala nekaj svojih ključnih kosov liste želja in 
jih stilirala na dva načina; v casual in malo bolj večerni kombinaciji. Dejstvo je, da drugače pri kombiniranju 
črno belih črt raje ostajam zvesta le tema dvema barvama ampak hej- let's be original...




Literally can't get enough of this song!! Future Islans - Tin Man

7 komentarjev:

  1. I like a bit of black too as long as it's mixed with some interesting things!xx

    OdgovoriIzbriši
  2. Great!


    http://nekinovi-klinci.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. kok super outfiti! want it all <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Woohoo kaksne nore kombinacije! Kako je sploh mozno, da sem spregledala nekaj tvoj objav ccc Moram takoj to nadoknaditi ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. obozujem tvoje stylinge!!!!! <3
    v katerem programu jih sestavljas?

    Odgovor na vprasanje Berlin :)
    je odlicno mesto in res priporocam obisk! zal sem bila jaz sluzbeno in nisem imela zelo veliko casa zato ga moram obiskat cim prej spet :) obvezen ogled hackescher markt :) stevilne majhne restavracije, butiki....super vzdusje in street style :)

    OdgovoriIzbriši