Your mind is playing tricks on you, my dear..

13:21 Maja 21 Comments

One thing is for sure: I'm not made ​​for cold weather. Dot. Amen. End of discussion. I'm truly not. So, can 
we just skip the Winter, pretty please? I love Christmas, decorated streets & lights, mulled wine, skiing and 
my birthday in February...But that's pretty much it. This October & - 20°C kind of cold is killing me. Well, 
I'm exaggerating (once again) but I'm sure that you know what I mean... At least Summer fans knows how I
feel :). Anyways, here's my yesterday's outfit... Sorry for the bad photos; they were taken in front of our
 house in two minutes by my lovely brother. I should give him a big award for patience with me & my blog
ideas... I'll try to make my outfit posts better step by step, this is my new challenge. The funny fact is that I'm
 quite shy when it comes to street style photos. I don't know why I always feel so damn weird. It seems to
me that the people around me think that: a) I'm totaly crazy b) I'm totaly egocentric c) I have too much time
in my life... I wonder if anybody else from "blogsfere" feels this way? Probably yes. But as they say: care 
less, smile more. And do more of what makes you happy. :) xoxo

(wearing: old baggy shirt, Forever 21 leather leggings & necklace, H & M white faux fur vest, PIECES hat)

"Some days I don't know if I am wrong or right. Some days I feel like I'm wrong when I'm right."
You're gone gone gone away, I watched you disappear... Of Monsters and Men - Little talks

21 komentarjev:

  1. I love that fur vest! You look great!

    And I get the same way when taking photos especially in NYC, but after awhile I start to just have fun with it. My tip is to focus on the camera, and try not to notice people around you :)

    www.pinsneedlesfashion.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thanks for your tip, I should try it as well :) xx

      Izbriši
  2. Yes, končno ena, ki ne mara kaj preveč tega snega. In čeprav nimam veliko outfit slik narejenih sredi množice ljudi. Sem pa imela veliko photoshootingov. In prvo ko grem in razmišljam o tem doma ter na začetku mi je tak čudno, ampak potem se sprostim in uživam.. (: Ne obremenjuj se, kaj si mislijo drugi.! (: Lepo bodi..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj nad snegom pa res nisem preveč navdušena; sploh ko me mine začetna evforija :) Drugače pa hvala, I'll try it in enako :) xx

      Izbriši
  3. I feel you! Summer gals for ever :D!**
    Drgač pa ja, to slikanje ... Da sploh ne govorimo o tem kok stresno je nekomu razložit kako naj te slika in kaj sploh hočeš od njega, kar jim ponavadi bol ne rata ... Še posebi pr men k mami rečem in prime un fotoaparat kot da je to neko čudo iz vesolja, ne ne pol se je še treba sekirat zarad folka okol.
    Ampak glej you're FABULOUS in kaj te boli k#*@* kaj si drugi misljo :))

    xoxo

    http://a-sprinkle-of-sunshine.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Summer gals for ever, that's the spirit!!! :):) hahah l pa to ja, pr men je isto, aparat- čudo tehnologije in uporabe :D Anyways, CARKA, hvala ful- maš prav :):) xx

      Izbriši
  4. thumbs up za brata, super fotki! <3 js tudi sovražm zimo, nizke temperature in vse kar pride zravn. kul mi je edin tist teden k sm na smučanaju, božič pa nou let :D haha summer child forever! :P komad je pa itak toptoptop!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hihi, hvala- ga bom pohvalla :):) Tud jst sm taaaak otrok poletja, nerealno :) + men je tud noro všeč, mam še ene par res dobrih na zalogici :) xx

      Izbriši
  5. Zame je zima že, ko je pod 20 stopinj. Res sem zmrzljiv človek, mami mi vedno pravi, kako je to možno. pa je :D
    Ne maram snega in zime, ker kvari moj stil oblačenja - vedno se oblečem tako rečeno preveč, pa me še vedno zebe. Sneg pa mi ni zanimiv, ker mi niso všeč nobeni škornji, ki ne bi premočli, ne smučam, za štoraste ljudi led res ni primeren ^^ in če je sneg, pomeni da je mraz... začaran krog :D
    Lep outfit, tale ovčka mi je res lepa :]] In imaš super brata! :)
    Xx

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Res ga mam :) In ja, vem o čem govoriš-jst sm ista, čisti zmrzljivc :) Pa hvala! :) xx

      Izbriši
  6. Jaz pa sem narejena za mrzlo vreme. Tale sneg je bil pravi balzam za mojo dušico, hehe.:)
    Sicer pa, tale brezrokavnik je kjut in verižico bi ti takoj ukradla. :D

    xoxo, Nina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Areees, no vsaj ena- me veseli da ti je zima ljuba :) Pa hvala! :) xx

      Izbriši
  7. Lepa!! :) Js tud nisem za sneg in zimo, haha, zmrzujem. Ko je enkrat prvi sneg, božič in novo leto mimo, se zarad mene lahko zima kr konča :P Poletje ftw!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Pa feel ya, jst sm ista glee tega :) xx

      Izbriši
  8. BeautifuL! :))

    XOFEMKE.
    www.myfashion-expression.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Hi
    Love you style !! Lovely blog
    Lets follow each other blogs?I blog about fashion and music
    Let me know
    Irena
    x

    OdgovoriIzbriši
  10. Joj, jaz se tudi tak počutim pri fotografiranju v javnosti, moje fotke so ponavadi narejene tam ko ni ljudi okrog. Ne vem no, zakaj se toliko sekiram, kaj si bo mislil folk, ki ga sploh ne poznam.

    OdgovoriIzbriši
  11. Tudi jaz bi zimo najraje kar lepo preskočila. Že zdej me tako zebe, da res ne vem kako bom preživela naslednjih nekaj mesecev. Drugače te pa čisto razumem glede fotografiranja v javnosti. Jaz svoje (redke) outfite poslikam kar na domačem balkonu, pa še tam vsakič ko kakšen avto mimo pripelje hitro v sobo letim, haha.


    Sandra from The Puzzle of Sandra's Life

    OdgovoriIzbriši