PFW, let's get this party started... Day 1.

05:13 Maja 22 Comments

Hello there...So, first night of Slovenian fashion week is already behind me. Almira Sadar, Draž
knitwear, Tanja Zorn, Farandula, Niti Niti, Katja Magister and Akultura presented their 
collections on the runway . I saw some very wearable and cool pieces, but nothing 
breathtaking at the same time. Enjoy the photos, there are many more shows to come this week.

Skodelica močne kave in nekaj urno pregledovanje fotk včerajšnjega večera je že za mano. Vsekakor 
produktivno jutro, ki kar kliče po poročanju in prvih vtisih... Prag dogajanja sem prestopila v dobri 
družbi- s TESO in ALJO ob strani. :) Nekaj znanih obrazov, dolga "press" kolona pred vstopom v 
dvorano in dobra mera pričakovanja v zraku... Zlila sem se z množico odeto v večno elegantno - črno.
Mojo vse preveč ljubo rešitev. Sploh zadnje čase. Mogoče za nekatere tako zelo dolgočasna in skoraj 
"passe", zame pa vedno dobrodošla barva, ki z oblikami in teksturami kosov ustvarja čudeže. Sploh če
 gre za ročno izdelan pončno z opaznimi detajli... 


Moja pozicija za fotografiranje ni bila ravno idealna in vse preveč v objektiv ujetih trenutkov kolekcij 
je nekvalitetnih, zato bom s fotografijami in besedo pospremile le svoje tri najljubše oblikovalce 
večera. Upam, da me več sreče s fotkanjem čaka danes, keep your fingers crossed! :)

Torej...Zmagovalka večera? Zame zagotovo Katja Magister. Preplet karo vzorcev, zanimivih detajlov
 in plapolajočih dolgih kril. Kolekcija, ki predstavlja sproščen življenjski slog v hitrem tempu 
vsakdana. Kolekcija, ki mi najbolj ostala v spominu.


Všeč mi je bila tudi modna zgodba, ki jo je napletla znamka Niti Niti.Velike lizike v rokah manekenk, 
rdeče ustnice, dekliški kodri in mavrična barvitost... Zabava sproščenosti in pop art umetnosti. Kosi 
sami po sebi morda res niso dih jemajoči, vendar skupaj s celotno zgodbo kolekcije in citatom "They 
always say time changes things, but you actually have to change them yourself." ustvarja pridih 
pozitivne energije, unikatnosti in vere v ustvarjalnost. Za kolekcijo s pridihom znamenitega Andyja 
Warhola je skoraj logično, da se mi bo prikupila... 


Vsekakor pa ne gre pozabiti zadnje kolekcije včerajšnjega večera.... AKULTURA. Puščavski toni, 
inovativne oblike kreacij in še mnogo več. Preplet tradicije in enaindvajsetega stoletja. Kar nekaj 
kosov kolekcije bi z veseljem vzela za svoje in zanje našla prostor v nikoli prepolni garderobni omari.


Za konec pa še nekaj črno-belih utrinkov dogajanja... 


Lep dan, se beremo jutri! :) Trenutno na replay... Asaf Avidan and the Mojos - One day

22 komentarjev:

  1. Ooooo, moja Matejči je spet razturala na pisti, vidim <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jo po vsej verjetnoti še kdaj ujamem v objektiv :):)

      Izbriši
  2. Krasen blog, Maja. Uživala v branju, gledanju fotk, ugotavljanju, kdo je kdo in če se ne motim, so tisti čevlji z zakovicami Anini iz Stardust&Roses? Ali se motim? :D

    Karkoli, znaš polepšati dan in kolekcija NitiNiti je dih jemajoča. Pasteli mi ne dajo miru in rdeča šminka je zame večna ''biti ali ne biti'' .

    xoxo, nina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moji moji hihi :)! Majči kok pa lepe fotke, dj dj naravni talent si s tem Canonom <3!

      Izbriši
    2. Res najlepša hvala za tak izčrpen in pozitiven komentar Nina :) Me je že Ana prehitela- si prav gotovila, čevlji so res njeni :) Svetovni in nevarni haha :):)

      Se bom trudila tud v prihodnje poepšat dan s svojim poročanjem ;) xx

      Izbriši
  3. super fotke res, pa ponco je prelep :) meni je crna vedno vsec! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Nika! :) Tud men- večna rešiteljica elegance :) xx

      Izbriši
  4. Really like the pictures, you have had a lot of fun.

    xxx
    Lily
    http://aridehome.blogspot.pt/

    OdgovoriIzbriši
  5. lušno si bla oblečena <3 tiste lizike na fotkah me čisto nate spominjajo, v kolekciji akultura si pa na sliko (3.) mojo znanko ujela :D aia, pa komad je super! xx

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! :) haha, true that- še mene kar mal name spominjajo :) Take girly, igrive pa vedno idealne za ustvarjanje fotk :)
      Uff suprca, očitno čist nenamerno v objektiv ujemam same znance bralcev :) xx

      Izbriši
  6. wow! how awesome <3 you don't even know how much i'm jealous <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I know, it's pretty awesome :):) And don't be jealous, I bet you'll see a lot of fashion shows in your future ;) xx

      Izbriši
  7. Super si bila oblečena! Črna itak vedno zmaga. :D
    Drugače pa so mi najljubši kosi od Akulture. :)

    The Puzzle of Sandra's Life

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) Jaa Akultura je tud name nardila zelo dober vtis :) xx

      Izbriši
  8. Svetovni čevlji.! in kljub neugodni poziciji dobre fotke (:

    OdgovoriIzbriši
  9. svetovne fotke! tisti karo je res lep :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Beautiful and bright photos and images!
    Come into my log I will be glad to see you!
    http://tanyashcerbakova.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  11. You all look lovely :)

    xxx
    Lily
    http://aridehome.blogspot.pt/

    OdgovoriIzbriši