PFW: Day 3.

11:04 Maja 12 Comments

And here it is- my final post about the last night of the third Philips Fashion Week in Ljubljana... 
In short: a glass of champagne, yummy gin-tonic and a lot of fashion. My favorite night to be exact.
The internet is already full of reports about this event so I'll only pointed out my favorite designers
 of the last night. Congratulations to all, I wish you every success in your future career. ;)


Precej utrujena in polna velikih pričakovanj- tako nekako bi opisala svoje počutje sredinega 
popoldneva...Sta me pa Matjaž Plošinjak in Eric Maj Potočnik s prvo revijo večera takoj dodobra 
zbudila. Prikazana kolekcija je bila (vsaj zame) veličastna in navdihujoča. Modni bum, ki sem ga 
tako zelo pogrešala med preteklimi revijami in naelektrenost zanimanja občinstva v zraku... Eric 
Matyash: La Métamorphose- ko se nostalgija včerajšnjega dne in fiktivnost jutrišnjega  srečujeta 
v sedanjosti. Izrazito definirane silhuete te kolekcije si zaslužijo čisto desetko.


Petja Zorec: Run Boy Run! Všečna kolekcija, še bolj všečen komad.

"Tomorrow is another day...And you won’t have to hide away.
You’ll be a man, boy! But for now it’s time to run, it’s time to... run!"


Matevž Faganel in arhitekturna eklektika: moč črt, bele, črne in temno modre. Zapeljivo in igrivo.

.
Ivan Rocco: Waikiki. Ivan Rocco mi je zelo preprosto: všeč. Zelo všeč.  Navdušena sem bila že nad 
njegovo kolekcijo jesen-zima 2012 in mirno lahko priznam, da sem navdušena tudi nad prihajajočo 
kolekcijo pomlad-poletje 2013. Sled vintage pridiha in pogled na igrive kombinacije vzorcev... Le 
love! Po vsej verjetnosti bi sama za pohod po ljubljanskih ulicah vsak kos sortirala malce po svoje in 
"varno" kombinirala z bolj klasično in enobarvno garderobo- za tako drzno mešanico vzorcev imam 
zaenkrat še premalo poguma vendar jo je bilo užitek opazovati na modni pisti. Razglednica s Havajev 
v obliki kolekcije, ki mi je pisana na kožo. En glasen "Cheers!" za sproščenost in zvok Blackbird 
Blackbird-Hawaii v ozadju. 


JSP: Dvakrat prepovedano. Še sedaj imam v spominu natančno  shranjeno rumeno-črno resasto 
obleko prejšnje kolekcije sester Proković, ki me je v trenutku osvojila. Tudi v sredo zvečer sem 
opazila kar nekaj mikavnih kosov in šarmantno dodelanega nakita, ki daje piko na i kolekciji...


Garevski: Intimna pripoved o nasprotjih in njihovem sožitju. Prijetno presenečena nad svetlo 
modro barvo, ki se je pridružila že dobro znani črni in beli. Pa seveda -odlični klasični in malo manj
 klasični kroji. Obleka, ki naredi človeka.


Peter Movrin: Mariška + Metod. Oh in ah ali bolje rečeno- pika na i sredinemu sklepnemu večeru.


12 komentarjev:

  1. Lepe fotke! Jaz sem bila samo drugi dan na FW (na drugi reviji), določene kolekcije so mi bile všeč, sicer pa ni bilo nekega presežka. Tretji dan je bil boljši (no, saj je bilo pričakovano ;-).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mene je prejšnji iskreno povedano bolj navdušil... ampak dobro, ne bom ravno nekaj glasna glede vsega ker verjamem, da so vsi vložil velik truda v svoje delo. Bomo vidl kaj prinese prihodnost... :)

      Izbriši
  2. like :)
    A veš mogoče kateri je tale fant od Garevskega na levi?! :) i like him :P :D :D :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hala Anja! :) Evo, odgovor že predčasno podan :):)

      Izbriši
  3. božanske fotke. in kolekcije so videti osupljivo. Garevski pa kot zmeraj, osupne. :)

    xoxo

    OdgovoriIzbriši
  4. Those hats from very firstcollection- awesome!

    OdgovoriIzbriši
  5. Kljub temu, da sem že veliko objav prebrala o Philips f.w. So mi tvoje zelo všeč. Predvsem slikice (:

    OdgovoriIzbriši
  6. Great pictures... I was there too for PFW - we could've meet up!

    OdgovoriIzbriši