DIY: Studded shoes.

05:50 Maja 39 Comments

I know, dolls, I know... You have probably seen a million DIY projects with studs this Summer but I guess
I'm just another blogger with this metal obsession... When I saw new Zara A/W 2012 collection I went crazy.
In a good way. It's full of edgy details, soldier & leather  jackets and good designs. Oh Zara, Zara, you read
my mind! A bunch of different kind of "street slippers" on shelves and interesting blazers with sharp studs...
 I really couldn't ask for more! :) I want so many things from this collection that's almost ridiculous... Now I
just need to hit the lottery or meet some charming millionaire on my way. Haha, just kidding. :) :)

P. S. Luck was on my side...I found these pretty white leather shoes and an old belt with studs in my closet a
while ago and I made the moste awesome pair of shoes ever. Albert Einstein said: "Logic will get you from A to B.
 Imagination will take you everywhere." I totally agree with him... New adventures, me and my new studded babies
 are coooooooming. Watch out, fashionistas!


This shoes will shook me all Autumn long, for sure... ACDC - You shook me all night long

39 komentarjev:

  1. super čevlji :D tile zakovice so mi zelo všeč, jih imam namen kupit, samo ne vem kje bi jih dobila :D

    xoxo, Nina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Nina! :) Joj vem ja, men se jih po pravici povedano ni dal naročat prek interneta in sem jih zato kar s pasa pobrala :D Na ebayu pa baje dobiš najcenejše :) xx

      Izbriši
  2. these are gorgeous! great job xx

    iampolkadots.blogspot.co.uk

    OdgovoriIzbriši
  3. Super so, in Zara ma res vedno boljse in boljse stvari :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :)
      Aneeee, tok majo nore stvari, jst sploh ne vem kje se moja wish lista začne :D xx

      Izbriši
  4. hihi tut js sm en svoj pas žrtvovala da bom neki ustvarla, ampak se nemorm odločt katere čevlje bi "žrtvovala"...
    Tale tvoj DIY je pa hud! všeč =)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! :) Če ne druzga lahko skočiš v H6M pa kupiš enenavadne balerinkice pa jih okrasiš po lastni izbiri z kovnskimi lepotci :D xx

      Izbriši
  5. wow the shoes came out great!! they look soo cute :D

    katslovefashion.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. it's very good idea for shoes <3 well done!
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  7. pictures in you blog are always SO BEAUTIFUL.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ohh Hanna, thanks so much! I'm glad you like them. :) xx

      Izbriši
  8. Oo, čestitke, lepo si to prerihtala. Hah, se spomnim, kak sem naivno mislila v 2008, da bodo neti popularni največ dve sezoni, ah ja :D


    Aja, priporočam ti, da si v dobro vseh, ki komentiramo, izklopiš preverjanje z besedo pri komentarjih. ((:
    Dashboard, settings, posts and comments, vord verification, 'No'. Hvala (:

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) In ja, vem kaj misliš! Jaz sem mela takrat eno svoje "skejtarsko" obdobje in sem mela miljon pasov v verziji netov :D Tisto obdobje sem prerastla, so mi pa zdaj spet fino prav prišli :) xx

      p.s. upam, da sem popravla ;) Hvala za opozorilo! :)

      Izbriši
  9. Sva na isti valovni. Med vikendom sem se spravila na svoje škornje. Sedaj pa čakam še drugo obliko netkov, da jih še malo obdelam. =) Lepo si jih dodelala.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Daj objavi škornje na blogu, me prav zanima kako je pri tebi izpadlo :) Sem ziher da super glede na to kako zelo si kreativna z ličili. :) xx

      Izbriši
  10. Zara always reads our fashion blogger minds ahah gotta love everything from them! Great DYI I'm so obsessed with studs
    xoxo

    http://lastime-around.blogspot.pt/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. True that, Zara knows what we love, by by money hahha :D And pretty thanks! :) xx

      Izbriši
  11. Thanks for visiting my blog! This post is gorgeous love the imagery, very inspiring

    I have bought some spikes and still haven't found a pair of shoes to attach them too yet!
    Looks gorgeous!
    Www.catwalktokate.blogspot.com
    Kate
    X
    Following you now ^.^

    OdgovoriIzbriši
  12. Great inspiration, love it!

    www.fashioncontainer.com

    OdgovoriIzbriši
  13. Tudi jaz ze cel teden nekaj ustvarjam in se dejansko ne morem kontrolirati s temi neti... nataknila bi jih na cisto vse kose oblacil :D
    Super DIY! Tudi sama sem vceraj ustvarila nekaj podobnega :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Me veseli da ti je všeč :) Jaaa, jst mam isto obsesijo, morm se mal ustavt ker drugač bo vse okrašeno z njimi :D xx

      Izbriši
  14. Wow - what an amazing blog! I really love the pictures and I hope You like my blog too ♥

    xx San
    owlspassion.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  15. Beautiful!


    www.constance-victoria.blogspot.com

    x

    OdgovoriIzbriši
  16. Top! Bi jih kr takoj obula... vedno znova super stvari na tvojem blogu!

    Lp, A.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Anja :) Sm jih že krstila z prvim sprehodom in ja- supr so! :) xx

      Izbriši
  17. Avtor je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši
  18. This is such a great diy! and greeeat pictures, i love the vibe of them, just like i love your blog - credit sent your way!

    OdgovoriIzbriši
  19. I can't get enough of DIY with studs :D
    I'm glad that I found your blog,your images are so inspirational!!
    Following by GFC and bloglovin.
    Kisses

    Visit Missy Cheeks Looks on facebook:
    http://www.facebook.com/MissyCheeksLooks?ref=hl

    OdgovoriIzbriši
  20. I like your Blog ! :)
    And these pictures are great ! :)

    What about following each other ?
    It would be nice :*

    http://young-wild-freedas.blogspot.de/
    ♥♥

    OdgovoriIzbriši
  21. the shoes looks amazing! i like your outfits and you are a beautiful woman. now im a new follower. would you like to follow me back? :)

    xx
    beauthi.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  22. Love them! I've made the same thing with my white Converse :P

    http://voguesweetvogue.blogspot.com.es/

    OdgovoriIzbriši