Style Icon: Victoria Törnegren

07:56 Maja 21 Comments

The rumors are true... Swedish girls are so-ooh pretty! One od them is stunning blonde with name Victoria.
You've probably already heard about her... Her outfits are simply amazing- minimal and casual but at the same time
 very fashionable.This girl can make even the most basic outfit look incredible...Cheek out her blog here: VictoriaT

She's one of my biggest fashion inspirations... What do you think about her style, love it as well?
Tell me dolls, who's your personal style inspiration? The Naked And Famous - Girls like you

21 komentarjev:

  1. I just am choked I didn't found your blog much earlier! I loved it :D
    And your style is amazing!

    OdgovoriIzbriši
  2. men je ona tud ful huda! všeč mi je da je vse tko simpl.

    OdgovoriIzbriši
  3. I'm totally in love this outfit !!:D

    xoxo Oana:)

    www.style-muses.com

    OdgovoriIzbriši
  4. te švedinje so dbest, sploh ona pa Angelca :D
    Xoxo, Peppi

    OdgovoriIzbriši
  5. tudi jaz obozujem skandinavske blogerke, predvsem svedske. imajo nek svoj poseben stil, cisto po mojem okusu :)

    xo I.

    OdgovoriIzbriši
  6. Great blog.
    I love her style too!
    Xo.
    http://fromhatstoheels.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  7. Poleg nje pa še Angelica in Kenza ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. I have to say, I LOVE her style! xxx

    free-style-fs.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Zakon res!!!! top stil =)

    http://cherryfashion-k.blogspot.com/

    Love
    K.

    OdgovoriIzbriši
  10. Awesome style! love the bad ass chic look she has.

    OdgovoriIzbriši
  11. she's amazing :) and her style is so simple but so so stylish. reminds me a lot of elin kling *_*

    xoxo

    http://www.flirting-with-fashion.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  12. Meni je Ulrikke se vedno top of the top, samo tale tud ni kr tko! Punca ma top swag! Imam nekaj norveskih in svedskih prijateljic in lahko potrdim, kot sem ze enkrat na blogu napisala - k si me vprasala kdo so moji najljubsi blogerji - da so mi to skandinavke in da imajo one res najvec stila! Zame veliko vec kot Italijanke ali Francozinje.. al pa pac samo meni bolj lezi njihov stil...

    Lupcki Maja in pohvale za se en super post!

    Prid se kej okol pogledat!

    A.

    OdgovoriIzbriši
  13. umm. LOVE! her style is beyond perfect.

    OdgovoriIzbriši
  14. Oh švedinje so pa res najboljša inspiracije za outfite! <3 Meni je všeč še Angelika Kenzas, My blomquist, Fanny Lykman and many many more :) Res so 1A!
    P.S: čakam na nov post pastelnega outfita k si ga na fejsbuku objavla ;)
    xx

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Očitno jih vse kr občudujemo :) Ne poznam vseh, ki si jih naštela ampak jih bom definitivno prečekerala, hvala! :*
      juuj, razn tiste so ble vse fotke obupno grozne ampak ja- ga bom še enkrat pofotkala pa objavla :):) xx

      Izbriši
  15. Great looks, awesome style darling.
    Hugs...

    OdgovoriIzbriši
  16. O ja, I know what you are talking about! Men je tud ona/njen stil res top! ;) <3
    xoxo, Maja
    www.mixtejp.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši