No place like London! (part 1)

14:07 Maja 16 Comments


Dear dolls, fasten your seat belts and get ready to fly... We all love to travel and in my next posts I'll take you on a journey. 
1,2,3...Are you ready?? Hell yes! London, here we come!  My camera is full of drop dead gorgeous photos
 so I'll probably make many, many posts about this fab place on earth. I hope you'll fell in love with this city as much as I did.
:)

"One day your life will flash before your eyes...
 Make sure it's worth watching."



 
 The song of this post: The Naked and Famous - Young Blood

16 komentarjev:

  1. Cudovito!! Prelepe fotke, hud outfit.. bravo! :) Ravno danes sem gledala te prstancke v TopShopu pa jih na koncu nisem kupila..hmm mogoce se vrnem :)

    OdgovoriIzbriši
  2. omg. noro lepe fotke, kar preselila sm se tja ob gledanju.. <3

    OdgovoriIzbriši
  3. Res se vidi da si uživala :D in outfit je ful luškan :))
    Xoxo, Peppi

    OdgovoriIzbriši
  4. Joooj, kak lepe slike...makes me wanna go there!

    OdgovoriIzbriši
  5. lepe slikcee..pa LOVE the ring!! :))

    OdgovoriIzbriši
  6. me jealous very much!! ful lepe fotkice :)

    OdgovoriIzbriši
  7. in pol ti men da js dober slikam... AMAZING FOTKE STARA<3

    OdgovoriIzbriši
  8. juuuj kaki srčiji :D<3
    hvala za take lepe komentarje, me veseli da vam je všeč :) xx

    OdgovoriIzbriši
  9. This is just amazing...London is so beautiful...I hope I'll go there one day, or better live there! :) Pictures are just great :D

    OdgovoriIzbriši
  10. super fotke! najraj bi kar zdele karte rezervirala :D

    OdgovoriIzbriši
  11. Zakon fotke in London je definitivno top! :))

    OdgovoriIzbriši
  12. Waaaa supr fotke + vajini outfiti! Se vidi, da sta se mele supr. Čakam part 2 :)
    x

    OdgovoriIzbriši
  13. Ful hvala :) Že pripravljam part 2 :*

    OdgovoriIzbriši
  14. Hey very nice blog!

    my weblog ... football jersey hoodies

    OdgovoriIzbriši