Perfumes.

05:20 Maja 8 Comments



Christian Dior said that a woman's perfume tells more about her than her handwriting. It's true. Perfume tells the story. Smell is one of the strongest senses when it comes to memory...



Different smells remind me on different people and I truly love when guy smell good. It's sounds funny but perfumes are my favorite drug... I could spend hours searching for the right one. These days is my favorite Bright crystal, but I really want to buy something new. Miss Dior? Don't know jet. So, if you know a good perfume- please share with me. :)

8 komentarjev:

  1. jst ti tok zelo priporočam Jasmin noir od Bvlgarija...najnovejšga:) Mam tako malo obsesijo z njim ampak trenutno tut krizo z denarjem tko da še čaka name:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Versace je zakon, men je tut dober un ta drug... crystal noir... samo je bolj sladek, kot ta!
    Je pa tut nov zdj pršu ven..si že sprobala?

    OdgovoriIzbriši
  3. Js mam Burberry The Beat za jeseni, poleti sem mela pa Floro od Guccija. Miss Dior mi je tudi všeč, najbolj nevšečni mi je pa Chanel n°5, ker ima tak vonj po babicah (ne razumem žensk pod 30, ki ga uporabljajo haha).

    OdgovoriIzbriši
  4. @ Eva: Jaaaa vem ker! Ful ful dobr vonj, sm ga lih zanč vohala v eni drogeriji in res lepo diši tko da je med zelo verjetnimi izbranci :)

    @ Sandryca: Nism še probala :). Bom, hvala :)

    @ Eva: haha ja vem ja, jst sm bla čist presenečena k sm ga prvič povohala ker nej bi biu kao top parfum ampak ja...ni lih :).

    OdgovoriIzbriši
  5. L'eau D'Issey by Miyake :) to je tist k ti je biu ful ušeč :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Mmmm sej res, to je un mojmoj <3 hvala! :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Have to agree with u...a guy needs to wear good and smell good at the same time. :)

    xo,
    issatchieu.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši